Προς την τεχνολογική ουδετερότητα στρέφεται το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα, βάζοντας φρένο στην αμφιλεγόμενη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση
Νίκος Μιχαλόπουλος
Στροφή στην απαγόρευση πώλησης νέων βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων το 2035, αν κερδίσει τις ευρωεκλογές του Ιουνίου. Αυτή είναι η υπόσχεση του Μάνφρεντ Βέμπερ, προέδρου της συντηρητικής ομάδας του ΕΛΚ (Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα) στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. 'Εάν η ομάδα μου καταφέρει να αποκτήσει την πλειοψηφία, θα αναιρέσουμε την απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης που εγκρίθηκε σε αυτό το νομοθετικό σώμα', δήλωσε ο πολιτικός στην εφημερίδα Mediengruppe Bayern. Μια μεταρρύθμιση της οποίας η σκοπιμότητα δεν έχει ακόμη αποδειχθεί, Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία έχει ήδη πραγματοποιήσει (και πραγματοποιεί) τερατώδεις επενδύσεις ώστε να είναι έτοιμη για την ηλεκτρική μετάβαση.
Η ρήτρα αναθεώρησης
Η ανάκληση δεν είναι καθόλου δεδομένη, ακόμη και σε περίπτωση νίκης των δεξιών, καθώς σε κάθε περίπτωση ο Weber, επικεφαλής του σχηματισμού στις ευρωεκλογές που είναι προγραμματισμένες για τις 6-9 Ιουνίου 2024, τονίζει τη σημασία της ρήτρας που προβλέπεται για το 2026, η οποία απαιτεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να αξιολογήσει την πρόοδο που έχει σημειωθεί στην πορεία προς το 2035 και να προχωρήσει σε αναθεώρηση με βάση τις τεχνολογικές εξελίξεις. «Θα ήθελα να χρησιμοποιήσω αυτή την επανεξέταση», καταλήγει ο εκπρόσωπος του ΕΛΚ, «για να διορθώσω μια απόφαση που έλαβαν οι Κόκκινοι και οι Πράσινοι, η οποία οδηγεί σε τεράστια ανταγωνιστικά μειονεκτήματα για την Ευρωπαϊκή Ένωση».
0 Σχόλια